Перейти до основного вмісту

Тиждень 32-33. Ми — українці. Ми — європейці

 

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Українці — хто ми?
  • Що закодовано в українській вишиванці?
  • Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

Завдання 32-го та 33-го тижня

  1. Виховувати учнів громадянами України, які дотримуватимуться європейських цінностей.
  2. Формувати усвідомлення власної ролі в житті суспільства, розширювати знання учнів про Європейський Союз.
  3. Закріпити знання дітей про Україну; продовжити ознайомлювати їх з вишиванням як одним із видів українського декоративно-прикладного мистецтва, орнаментами вишиванок, елементами українського національного одягу.
  4. Продовжити вчити дітей бачити самобутність та оригінальність українського національного вбрання, прикрашати одяг готовими елементами української вишивки; сприяти розвитку інтересу до завдань художньо-естетичного характеру.
  5. Виховувати громадянські й патріотичні почуття: любов до Батьківщини, гордість за свій народ, повагу та шанобливе ставлення до традицій українського народу.
  6. Навчати слухати співрозмовника.
  7. Навчати взаємодії в парах та групах.
  8. Сприяти розвитку спостережливості, мислення, уяви, пам’яті, активності.
  9. Розвивати кмітливість, фантазію.
Наприкінці 32-го тижня учні знатимуть:
  • що Україна – європейська країна;
  • назви деяких країн Європи;
  • деякі символи української вишиванки та їх значення;
умітимуть:
  • пояснювати, кого називають українцями;
  • складати власний орнамент для української вишиванки;
  • взаємодіяти в парах і групах для досягнення навчальної мети.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».