Перейти до основного вмісту

Тиждень 27. Навіщо ми їмо?

 

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Навіщо потрібно їсти?
  • Яка їжа корисна для мого організму?
  • Як слід поводитись за столом?

Завдання 27-го тижня

  1. Формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися задля його збереження і зміцнення.
  2. Дати уявлення про те, які корисні поживні речовини містяться у продуктах.
  3. Сприяти розумінню важливості різноманітного харчування.
  4. Формувати вміння досліджувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  5. Навчити помічати участь органів чуття у процесах харчування і травлення.
  6. Допомогти усвідомити вплив емоцій, психологічної атмосфери на якість засвоєння їжі.
  7. Навчати висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками.
Наприкінці 27-го тижня учні знатимуть:
  • про важливість їжі для організму людини;
  • про користь і шкоду від різних продуктів харчування;
  • про те, що їжа має не лише задовольняти потреби організму людини, а й дарувати насолоду, мати естетичний вигляд;
  • правила здорового харчування;
умітимуть:
  • пояснювати, що їжа має бути не лише смачною, а й корисною;
  • обирати корисні продукти;
  • сервірувати стіл;
  • готувати дрібні здорові закуски;
  • дотримуватися безпечних прийомів праці під час приготування їжі;
  • уважно слухати один одного під час спілкування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».