Перейти до основного вмісту

Тиждень 26. Великдень

 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Як святкують прихід весни?
● Які традиції Великодня у моїй родині?
● Про що розповідає писанка?
● Що кладемо у великодній кошик?
Завдання двадцять шостого тижня:
1. Ознайомити учнів з народними традиціями зустрічати весну.
2. Поглибити знання дітей про традиції святкування Великодня в Україні, розкрити цінність і символіку унікального витвору української культури – писанки; ознайомити з технікою виготовлення писанок.
3. Створити умови для обміну досвідом щодо святкування Великодня.
4. Активізувати пізнавальну діяльність учнів.
5. Виховувати почуття поваги до культурних скарбів українського народу та інших народів.
6. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів.
7. Формувати навички дослідницької діяльності, використовувати їх у повсякденному житті.
8. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати двадцять шостого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● особливості святкування весняних свят в Україні;
● народні традиції щодо святкування Великодня;
● різновиди писанок.
та вмітимуть:
● розповідати про свято Великодня;
● брати участь у народних звичаях та традиціях українців;
● описувати свої враження від почутого, побаченого;
● розпізнавати різновиди писанки та інші символи свята;
● створювати вироби великодньої тематики;
● дотримуватися правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування
в приміщенні та на вулиці.
● дотримуватися безпечних прийомів праці;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».