Перейти до основного вмісту

Тиждень 17. Світ захоплень


 Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що мені подобається?/ Що я люблю?
● Як знайти для себе нове захоплення?
● Чи завжди захоплення приносять нам користь?
Завдання сімнадцятого тижня:
1. Допомогти дітям визначити власні зацікавлення, уподобання.
2. Розвивати в дітей уміння натхненно розповідати про свої захоплення.
3. Сприяти розвитку нових захоплень.
4. Вчити робити висновки-узагальнення за результатами навчальних завдань.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного
спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати сімнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● назви і види деяких популярних дитячих захоплень;
● яку користь /шкоду можуть приносити дитячі захоплення;
● чим захоплюються однокласники.
та вмітимуть:
● пояснити, як від власних захоплень / уподобань може залежати успіх та
добробут у майбутньому;
● розказувати про власні захоплення / вподобання;
● презентувати результати власної творчості;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».