Перейти до основного вмісту

Тиждень 16. Зимові свята

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Чому свято є важливим?
● Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?
● Як підготуватися до свята?
● Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?

Завдання шістнадцятого тижня:
1. Учити учнів спостерігати за соціальними змінами в житті людей перед святами та під час свят.
2. Розширити знайомство учнів з мистецькими творами про зимові свята, що виконуються на свята.
3. Формувати вміння розв’язувати життєві задачі з використанням математичних методів.
4. Учити учнів планувати спільну діяльність, співпрацювати під час підготовки та проведення свят, надавати допомогу тим, хто потребує емоційної підтримки.
5. Розвивати емоційний інтелект та толерантність до представників інших культур.
6. Закладати основи екологічного підходу до створення чистого навколишнього середовища.
7. Учити учнів висловлюватися про свої емоції та емоції інших, про святковий настрій
та засоби його створення.

Очікувані результати шістнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● назви найпоширеніших зимових свят в Україні;
● 1 - 2 колядки, щедрівки;
● назви 3 – 5 країн світу;
● назви 3 – 5 професій;
● правила безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці.

та вмітимуть:
● розпізнавати символи найпоширеніших зимових свят (страви, художні образи, музичні твори);
● розказувати про найпоширеніші зимові свята в Україні (День святого Миколая; Різдво, Новий рік);
● співати колядки та щедрівки;
● оздоблювати приміщення до свята;
● виготовляти святкові подарунки за власним наміром;
● дотримуватися правил безпечної поведінки під час багатолюдного святкування в приміщенні та на вулиці.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».