Перейти до основного вмісту

Тиждень 15. Подорож у часі



 Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Чи хотіли б ви подорожувати в часі й чому?
● Навіщо нам подорожувати у країну чисел та слів?
● Чи можна помандрувати морем на шкірці апельсина, або чому апельсин не тоне?
● Як змінилися ми за час шкільного життя?
● Що знаємо і про що маємо довідатися для майбутніх подорожей?

Завдання п’ятнадцятого тижня:
1. Допомагати дітям ідентифікувати себе як школярів, обміркувати важливі події їхнього шкільного життя, мотивувати їх до подальшого навчання.
2. Спонукати учнів до спілкування про здобутий шкільний досвід.
3. Розвивати в учнів спостережливість, уміння виявляти зміни в природі та в особистому житті, відкрито висловлювати свої думки і почуття, передавати їх у вигляді малюнків, моделей, схем.
4. Формувати вміння висловлювати свою думку, доречно реагувати, уживати відповідну до ситуації спілкування лексику та несловесні засоби.
5. Навчати відтворювати в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують.
6. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
7. Долучити учнів до відзначення у школі новорічно-різдвяних свят.

Очікувані результати п’ятнадцятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● що їхні наступні знання ґрунтуються на попередніх;
● що навчатися – це цікаво;
● правила безпечної поведінки під час експериментів та досліджень;

та вмітимуть:
● узагальнювати набуті протягом навчання знання, використовувати їх у
реальному житті;
● презентувати власну роботу та спільний (груповий) проект;
● аналізувати своє шкільне життя, власні досягнення та досягнення класу;
● ставити відкриті та закриті запитання;
● знаходити взаємозв’язки між минулим і майбутнім;
● передбачати подальший розвиток сюжету;
● передавати власне бачення заданого сюжету через малюнок;
● відрізняти реальне й фантастичне;
● передавати власні емоції через створення образів, малюнків;
● дотримуватися безпечних прийомів дослідницької роботи;
● виготовляти подарункові листівки;
● працювати в групах, нести особисту відповідальність за результати роботи групи;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».