Перейти до основного вмісту

Тиждень 31. Моя родина

 

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Хто є в моїй родині?
  • У чому сила родини?
  • Які я маю обов’язки в сім’ї?

Завдання 31-го тижня

  1. Розширити знання дітей про родину, їх значення в житті людини.
  2. Пробудити інтерес до пізнання історії свого роду.
  3. Виховувати почуття обов’язку перед сім’єю.
  4. Виховувати повагу до батьків, рідних людей.
  5. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  6. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовників, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Наприкінці 31-го тижня учні знатимуть:
  • про свої права та обов’язки в родині;
  • про цінність сім’ї для людини;
умітимуть:
  • розповідати про свою родину;
  • описувати обов’язки кожного члена сім’ї;
  • краще розуміти своїх рідних;
  • уважно слухати одне одного під час спілкування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».