Перейти до основного вмісту

Тиждень 25. Весняна мозаїка

 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Як приходить весна?
● Як прокидаються рослини?
● Як пташки знаходять дорогу додому?
Завдання двадцять п’ятого тижня:
1. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій
природі навесні, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.
2. Формувати навички дослідницької діяльності, порівнювати, узагальнювати, зіставляти набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
3. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого, слухати і спілкуватися з однокласниками.
4. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки.
Очікувані результати двадцять п’ятого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● деякі ознаки весни;
● назви весняних місяців;
● зміни, які відбуваються в природі з приходом весни;
● правила безпечної поведінки в природі
та вмітимуть:
● розпізнавати зміни в живій та неживій природі;
● визначати та описувати вісників весни;
● розпізнавати весняні квіти;
● виготовляти вироби в групах;
● слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● дотримуватись правил безпечної поведінки.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».