Перейти до основного вмісту

Тиждень 24. Підкорюємо час

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:
● Чим вимірюють час?
● Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?
● Як керувати часом?
Завдання двадцять четвертого тижня:
1. Ознайомити з деякими одиницями вимірювання часу.
2. Вчити цінувати час, формувати рису характеру людини – пунктуальність.
3. Спонукати бажання організовувати власну діяльність впродовж дня за попередньо укладеним планом.
4. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Очікувані результати двадцять четвертого тижня:
На кінець тижня учні знатимуть:
● одиниці вимірювання часу – година, рік, місяць, тиждень, доба, пора року;
● окремі весняні зміни у живій природі;
● значення слова «пунктуальність»;
● деякі фактори/пристрої, які можуть перешкодити людині бути пунктуальною
та вмітимуть:
● користуватися календарем для вирішення повсякденних проблем;
● визначати час з точністю до години;
● самостійно проводити прості дослідження та робити висновки за їх результатами;
● складати власний план дня;
● висловлювати власну думку та обґрунтовувати її;
● співпрацювати в парі, групі, самостійно.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».