Тиждень 13. Зимова мозаїка


 Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

  • Які сюрпризи нам готує зима?
  • Що відбувається з рослинами взимку?
  • Як зимують тварини? / «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає...»?
  • Як цікаво проводити час взимку? 

Завдання тринадцятого тижня:

  1. Навчати учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі взимку.
  2. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  3. Ознайомити з мистецькими творами про зиму, формувати уміння сприймати красу довкілля взимку, виявляти власні враження, висловлювати судження про побачене і почуте, відтворювати засобами мистецтва.
  4. Формувати здоров’язбережувальну компетентність.
  5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати тринадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● основні ознаки зими;

● зміни, які відбуваються у неживій та живій природі взимку;

● можливі небезпеки, що можуть очікувати людину в довкіллі взимку;

● як дбайливо ставитися до водних багатств.

та вмітимуть:

● спостерігати за довкіллям, висловлювати свої думки;

● знаходити деякі взаємозв’язки та закономірності в природі взимку;

● емоційно сприймати і виконувати твори мистецтва про зиму;

● дотримуватися правил безпечної та здоров’язбережувальної поведінки у навчанні та повсякденному житті;

● демонструвати самозарадність під час виконання навчальних завдань;

● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Коментарі