Перейти до основного вмісту

Тиждень 12 Вода


 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Де є вода в природі?
● Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?
● Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?
● Як берегти воду?

Завдання дванадцятого тижня:
1. Формувати уявлення про розподіл води на Землі.
2. Навчити досліджувати деякі властивості води.
3. Формувати розуміння значення води для рослин, тварин, людини.
4. Виробляти навички економного використання води.
5. Ознайомити учнів з відповідними творами мистецтва та медіа.
6. Формувати здоров’язбережну компетентність.
7. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
8. Формувати уміння використовувати малюнки, схеми для ілюстрування
арифметичних дій (додавання/віднімання).

Очікувані результати дванадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:
● назви водойм свого краю;
● властивості води (прозора, без запаху, займає форму посудини, без смаку);
● як «мандрує» вода;
● як економно використовувати воду;
● як дбайливо ставитися до водних багатств;

та вмітимуть:
● пояснити значення води у природі та житті людини;
● досліджувати деякі властивості води;
● розпізнавати за малюнками види водойм свого краю;
● описувати свої враження від почутого, побаченого;
● уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування;
● дотримуватися безпечних прийомів праці.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».