Перейти до основного вмісту

Тема 3. Територія

 


Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як упізнати територію своєї країни?
  • Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей?
  • Чим особлива територія мого населеного пункту?
  • Як територія може стати домівкою?
  • Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?
  • Де межі мого особистого простору?
  • Чому особистий простір — недоторканна територія?
  • Як зробити територію комфортною для себе?

Завдання третьої теми

  1. Далі ознайомлювати учнів з Україною, рідним містом чи селом.
  2. З’ясувати, що таке межі та кордони, навіщо вони потрібні.
  3. Дізнатися, про що можна довідатися у краєзнавчому музеї рідного краю.
  4. Закріпити класифікацію рослин — трав’янисті, кущі, дерева.
  5. З’ясувати, які рослини України до якої групи належать.
  6. Закріпити знання правил поводження з незнайомими рідинами.
  7. Дослідити, які тварини мешкають і які рослини ростуть поряд.
  8. Дізнатися, які місця називають громадськими.
  9. Дослідити, які громадські місця є поряд з домівкою.
  10. Закріпити знання правил поведінки у громадських місцях.
  11. Поглибити знання про те, як зимують комахи.
  12. З’ясувати, якої шкоди може завдати природі пластик.
  13. Дізнатися, що таке особистий простір і що його обмежує.
  14. Довідатися, яка саме інформація може бути особистою і чому її важливо тримати в секреті.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».