Перейти до основного вмісту

Тема 2. Факти і здогадки

 


Дослідницькі / проблемні запитання

  • Які факти “приховує” фотографія?
  • Про що розкажуть прості речі?
  • Чим цікаве Сонце?
  • Як факти минулого впливають на майбутнє?
  • Яку інформацію записують числами?
  • Як отримують інформацію люди з порушеннями зору?
  • Про що розкаже родовід?
  • Про які факти можуть “розповісти” родинні реліквії?

Завдання другої теми

  1. Дізнатися, що таке інформація.
  2. Знайти та порівняти джерела інформації навколо.
  3. З’ясувати, чи всі джерела інформації надійні.
  4. Вчитися перевіряти інформацію на достовірність.
  5. Дослідити різні способи подання інформації.
  6. Дізнатися про сучасні способи передавання інформації.
  7. З’ясувати, коли які способи передавання інформації варто використовувати.
  8. З’ясувати, як люди дізнаються про події минулого.
  9. Дослідити складові ґрунту.
  10. Довідатися, як уберегтися від застуди.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».