Перейти до основного вмісту

Тиждень 30. Веселка


 

Дослідницькі / проблемні запитання

  • Як з’являється веселка?
  • Які кольори є у веселці?
  • Що спільного між словами “веселка” та “весело”?

Завдання 30-го тижня

  1. Навчити спостерігати явища природи та аналізувати результати спостережень.
  2. Формувати первинні уявлення про світло і колір.
  3. Допомогти створити просту модель веселки.
  4. Розвивати мислення, мовлення, уяву, увагу, пам’ять, творчі здібності.
  5. Навчати висловлювати свою думку, уважно слухати співрозмовника, взаємодіяти з однокласниками/однокласницями.
Наприкінці 30-го тижня учні знатимуть:
  • умови виникнення веселки;
  • послідовність розташування кольорів веселки;
вмітимуть:
  • створювати модель веселки;
  • виконувати досліди та практичні роботи, пов’язані з райдугою;
  • використовувати прийоми запам’ятовування кольорів веселки;
  • краще розуміти зміст текстів про природу;
  • уважно слухати одне одного в умовах безпосереднього спілкування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».