Перейти до основного вмісту

Тиждень 14. Таємниці космосу

 

Орієнтовні дослідницькі / проблемні запитання:

● Що можна побачити в космосі?

● Чи може день «наздогнати» ніч?

● Чи можливе на Землі життя без Сонця?

● Як я уявляю інші планети? 

Завдання чотирнадцятого тижня:

  1. Вчити спостерігати за добовими змінами у природі.
  2. Дослідити значення Сонця для життя на Землі.
  3. Виявити причиново-наслідкові зв’язки між оберненням Землі навколо своєї осі та зміною частин доби.
  4. Формувати навички дослідницької діяльності, класифікувати, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  5. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

Очікувані результати чотирнадцятого тижня:

На кінець тижня учні знатимуть:

● причини зміни дня і ночі на Землі;

● значення сонячного проміння для розвитку рослини.

та вмітимуть:

● спостерігати за змінами дня і ночі і пояснювати їх;

● визначати години на годиннику;

● встановлювати зв’язок між об’єктами та явищами природи;

● пояснювати, навіщо потрібне Сонце і яка його роль у житті всього живого;

● фантазувати про життя на інших планетах;

● обґрунтовувати свою позицію та слухати інших;

● дотримуватися безпечних прийомів праці;

● пояснювати користь здорового харчування.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Тема 1. Зміни

  Дослідницькі / проблемні запитання Як змінилася моя школа? Як змінився мій клас? Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни у природі? Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? Завдання першої теми Дізнатися, які зміни відбуваються у довкіллі. З’ясувати, які бувають зміни. Вчитися помічати зміни. Спостерігати за змінами природи восени. Дослідити, як змінюється людина впродовж життя. Дослідити, чи всі зміни бажані. Вчитися нівелювати наслідки небажаних змін. Дослідити, на що впливають зміни. Вчитися прогнозувати зміни та їх наслідки. Поміркувати, що варто змінити в собі та навколо. Порівняти, як люди передавали інформацію раніше і як роблять це тепер.

Зустрічай нас, 2 клас!

 Ми вже 2-класники!     

Антибулінговий урок. НЕЦькуй

#Антибулінговий_урок_2023 #НеЦькуй #nvk_school_6  Сьогодні тема прояву булінгу серед учнівської молоді є однією з найактуальніших проблем, що потребує профілактичної роботи в учнівських колективах.    У рамках Всеукраїнського тижня проти булінгу для учнів 2-Є класу було проведено виховний захід, метою якого є ознайомлення учнів з поняттям булінгу, його видами та проявами, розвивати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу.     Для зняття емоційної напруги та проявів стресу під час військового стану наприкінці для дітей було запропоновано практичну роботу «розмальовка-антистрес».